Page content

Maak jij deze fout waardoor je slechts 3% van je potentiële klanten bereikt?

Ken jij deze piramide? Nee?  

Het is nochtans een fantastische tool om jouw potentiële klant beter te begrijpen.

 

Als je goed kijkt naar deze piramide dan zie je dat slechts 3% echt op zoek is naar jou. Die 3% zijn de mensen die acuut tandpijn hebben en nog dezelfde dag een afspraak willen. 

Dit zijn de potentiële klanten die op google zoeken, die op het internet surfen naar een oplossing. Het is de meest ideale klant want zijn pijn is zo hoog dat hij bereid is wat dan ook te doen om die pijn te laten verdwijnen.

 

Maar zeg nu eerlijk…. 3% is wel écht heel erg weinig

 

Kan jij je bedrijf bouwen op slechts 3% van de markt? Zou het niet veel makkelijker zijn als je 70% kan bereiken ?

 

Ik geloof van wel. En ik geef je graag 3 manieren mee waarop dit kan.

 

Ruim samengevat is 67% van al jouw ideale klanten zich nog niet bewust van hun probleem, de pijn die ze voelen is met andere woorden niet groot genoeg. Het is jouw taak om hen te confronteren en om hen te laten inzien dat jij hen echt kan helpen.

 

Dat kan je door de volgende 3 stappen te gebruiken.

 

1. Een wervende marketingboodschap. Je wil nl. dat die 67% interesse krijgt in wat jij hebt te bieden. Daarvoor heb je herkenning nodig. En dat creëer je met een marketingboodschap waarin je duidelijk aangeeft WIE je ideale klant is en wat je voor hem/haar oplost of je legt de pijn ineens bloot.

 

 

Ik leer solo-ondernemers die worstelen met hun bedrijf

hoe ze meer klanten én omzet krijgen met écht minder moeite. 

 

 

2. Zorg dat je steeds opnieuw met die 67% in contact komt. Zoals je ongetwijfeld weet, is het heel zelden dat iemand iets koopt na een 1ste ontmoeting.

Je hebt dus een systeem nodig dat jou in staat stelt dat op de meest efficiënte manier contact te houden met jouw ideale klant.

Het allerbeste dat je daarvoor kan doen, is starten met een nieuwsbrief.  In dit artikel lees je 5 tips hoe je dat het snelst en best doet.

Met een goede nieuwsbrief zorg je er nl. voor dat je het aantal contactmomenten sneller verhoogt. 

 

3.  Een nieuwsbrief is fantastisch om in contact te komen en blijven met je potentiële klant, maar het is niet genoeg. Je hebt een systeem nodig dat ervoor zorgt dat jouw potentiële klanten, betalende klanten worden.

Zelfs de meest succesvolle ondernemers verkopen hun VIP programma’s niet via de nieuwsbrief. Ik ook niet. 

 

Wat is dan wel de oplossing?

De oplossing bestaat erin dat je een systeem gebruikt dat jou toelaat om met de mensen van je mailinglijst in gesprek te komen. Pas dan kan je de pijn naar boven brengen en pas dan kan je weten of jouw oplossing ook écht geschikt is.

Het systeem dat ikzelf hiervoor gebruik, zijn doorbraaksessies.

Doorbraaksessies zijn letterlijk het geheime ingrediënt van mijn bedrijf zoals ik al een aantal keer heb verteld.

 

En net daarom dit speciale cadeau voor jou

 

Omdat ik zo vaak vragen krijg over die doorbraaksessies heb ik beslist om er nog 1x een Online Training over te geven. 

Het is nl zulk een fantastische tool dat ik écht wil dat élke solo-ondernemer in Vlaanderen én Nederland dit systeem leert kennen en leert te gebruiken.

 

De resultaten die mijn klanten ermee halen zijn werkelijk fantastisch. Heel inspirerend en vooral heel concreet. Ze krijgen meer klanten en dat met hoger geprijsde programma’s terwijl ze voordien moeite hadden om klanten te vinden voor een tarief van € 55/ u. 

 

Jij krijgt nu de kans om gratis te leren hoe je doorbraaksessies kan toevoegen aan jouw bedrijf.

 

Wil jij ook meer klanten krijgen vanuit gewone conversaties? Wil je nu eindelijk komaf maken met het feit dat je jezelf geen verkoper voelt? Wil je leren hoe je authentiek blijft in een verkoopsgesprek? Wil je nu eindelijk meer mensen kunnen helpen? 

 

Geef je dan op voor de Online Training ‘Verkopen zonder te Verkopen met doorbraaksessies’op dinsdag 7 mei om 14u

 

Toch nog twijfel of het voor jou is? 

 

Hier vind je alles wat je wel en niet gaat leren: == >> Verkopen zonder te Verkopen met Doorbraaksessies

 

 

 

Comment Section

0 reacties op “Maak jij deze fout waardoor je slechts 3% van je potentiële klanten bereikt?

Plaats een reactie


*


Klik gerust eens door onze categorieën heen: